Λεπτή Μέση σε Λίγες Κινήσεις

Λεπτή Μέση σε Λίγες Κινήσεις

Με λίγη διατροφή και γυμναστική, όλα μπορούν να γίνουν!

Λεπτή Μέση σε Λίγες Κινήσεις

Όλα τα κορίτσια ονειρεύονται μια λεπτή μέση! Πως μπορείς όμως να αποκτήσεις την λεπτή μέση; Σας δίνουμε μικρά tips για να πετύχετε τη λεπτή μέση που επιθυμείτε σε λίγες κινήσεις.

1. Πάρτε τη μεζούρα σας

Και μετρήστε την περίμετρο της κοιλιάς σας στο ύψος του
αφαλού. Αν είναι μεγαλύτερη  από 100 εκ. για τον άνδρα και 88 για τη γυναίκα, είναι καλό να αδυνατίσετε για να έχετε καλύτερη υγεία.

2. Μειώστε τις θερμίδες

Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να βρείτε τρόπους για να τρώτε καλύτερα με λιγότερες θερμίδες χωρίς όμως να πάθετε κατάθλιψη! Προσέχοντας να μειώσετε τα ποτά, όπως τη σόδα και το αλκοόλ, θα σας βοηθήσει πολύ. Πιείτε ένα ποτήρι μπύρα ή λίγο κρασί το Σαββατοκύριακο, αλλά προσπαθήστε να μην πίνετε αλκοόλ κάθε ημέρα. Πρόσφατη μελέτη έδειξε, ότι τα  άτομα που δεν τρώνε πρωινό έχουν περισσότερο λίπος στην κοιλιά από αυτούς που τρώνε σε τακτική βάση. Ξεκινήστε σωστά την ημέρα σας με ένα υγιεινό πρωινό.

3. Κάψτε το λίπος

Το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι η αεροβική άσκηση που θα σας βοηθήσει να κάψετε το λίπος. Μπορεί να το επιτύχετε με γρήγορο περπάτημα, ποδήλατο, τρέξιμο και με άσκηση στο γυμναστήριο με τη βοήθεια των μηχανημάτων.

4. Δυναμώστε τον κορμό σας.

Υπάρχουν σήμερα νέα εργαλεία, όπως η μεγάλη μπάλα άσκησης που σας επιτρέπουν να γυμνάζεστε στο σπίτι σας με την άνεσή σας. Θυμηθείτε να αγοράσετε DVD με ωραία προγράμματα εκγύμνασης, χρησιμοποιώντας σωστά τη μπάλα άσκησης.

Ονομάζομαι Αράξια Καντικιάν και έχω γεννηθεί στην Αρμενία και μεγαλώσει στην Ελλάδα. Έχοντας επιρροές από την ανατολίτικη και από την μεσογειακή κουζίνα έχω μαζέψει μεγάλη συλλογή από συνταγές. Θέλω να μοιραστώ μαζί σας μαμαδίστικες εύκολες ανατολίτικες συνταγές που θα εμπλουτίσουν τα Κυριακάτικα τραπέζια σας!